fredag 28 oktober 2011

Nya naglar 2

Tyvärr kom inte texten med på mitt tidigare inlägg :( (damn you iPhone mail!) så skriver om den här.
Har inte känt mig inspirerad för att göra nya naglar på länge så mina naglar har varit tråkigt enfärgade :(
Men satt och tittade på lite gyaru naglar och blev super sugen på att göra en uppsättning.
Dock vart de inte så bra pga tidsbrist och de hann inte torka ordentligt innan vi åkte och handlade så de blev lite förstörda. Men de blev helt ok ändå! Så nu när jag har andan uppe så tänkte jag göra en till uppsättning för senare tillfälle :). Brukar mest göra designer på mina egna naglar men de har inte hållit måttet på sistone så de är korta och tråkiga, så det blev lösnaglar den här gången. Naglarna som jag köpte på Ebay kom inte heller i alla storlekar? utan fick dubbletter och sånt. Men med massa filande så får man ju naglarna att passa.

Har inte bloggat mycket de senaste veckorna, Molly har tagit upp all min ork. Det är som att ha ett litet barn hemma. Idag väckte hon mig vid 8.30 men klev inte upp förens 9.45. Hade en hel del bitmärken på öronen då skulle jag gissa på ^^ 

Har bakat brownies idag också, de blev lite väl kladdiga i mitten men det är ju bara gott ;)

Nu ska jag börja på min nya nagel design! har en superbra Idé, den är iallafall bra i mitt huvud ^^,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar