fredag 7 oktober 2011

Myskväll

Har haft en ordentlig myskväll med Mami. Middag, ostbågar, vin och film.
Vi såg den gyllene knorren eftersom mamma är så barnslig ^_^. Men hon är ju som hon är. Det var jätte skönt att få komma hem iallafall, sitta i sitt gamla rum och allt och min SÄNG! Har inte lagt mig där en men tänkte göra det snart och titta på film. För vi ska upp tidigt imorgon. För imorgon åker vi till IKEA!
Närmaste Ikea från Dorotea är 27 mil ca. Och från var jag är nu är det knappt 9 mil, så det är en liten skillnad. Jag kan inte längre ta en spontantrip bara för att shoppa lite utan där jag bor nu så åker folk ofta ner och stannar över på hotell eftersom det är sån lång resa fram och tillbaka.
Ska handla lite inredningsprylar och sen blir det att titta ut en superskön säng som vi ska beställa online. Det är lite billigare att beställa hem och få hem fraktat än att hyra släp och betala bensin. Så alla stora saker tar vi och beställer istället.

Så nu ska jag gå och lägga mig och imorgon blir det stora äventyr :)

So long! / Chiyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar