torsdag 6 oktober 2011

Good day!


Sömnen lyckades jag inte så bra med inatt, somnade vid 4 och gick upp 05.50. Jag kände mig som en zombie på jobbet, tack och lov så jobbade jag bara 5 timmar. En liten olycka hände dock innan jag skulle sluta så jag fick ca 20-30 min övertid. + att jag hade en aktion på eBay som slutade efter tolv någon gång, så på väg hem från jobbet tänkte jag att jag skulle titta på telefonen, "You have ben outbid on ....." FUCK tänkte jag och klickade in mig på ebay appen. När jag tittade så var det bara 6 minuter kvar och budet låg på $8 så jag ökade budet till $12. Jag fortsatte hem och budandandet från andra fortsatte, när det var 1 min kvar så lyckades jag få på datorn och då låg budet på $11. Jag ville inte riskera att jag skulle förlora så jag ökade budet till $15. JAG VANN!! Fick den för $11 och free shipping så det vart inte alls så dyrt. Har verkligen behövt en ny plånbok när medlemskorten har ökat i plånboken och jag knappt får plats med några kontanter ^^. Så här är min nya super snygga plånbok som jag hoppas kommer SNART :D <3

So long! / Chiyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar